bizzocone Arkadaşlar bebeğim başlarda çok gazlı diye kucağımda uyuyordu dik bir pozisyonda omzumda uyuttum bir süre şimdi de. Meme emerken uyuyor ve kucağımda ama yatağına yatırınca gaz sancıları başlıyor ayakları kıpraşıp mızıldanıyor uyanıyor illa kucakta yatacak. Bu çocuk kucakta uyumaya mı alıştı yoksa gaz problemi çözülünce rahatça beşiğinde uyur mu? Pusette bebek arabasında da yatmaz. Ne yapacağım bilmiyorum
twinmom5450 bizzocone çok normal yenidoğanlar bunu istiyor ikiz bebeklerim var prematüre doğdular 3 ayı aşkım süre dediğiniz gibi devamlı omzumda uyumak istediler sonra bizde düzeldi gazlı vs değillerdi ama böyle istediler merak etmeyin düzelir
tuayyo bizzocone yatsın annesi orda huzurluysa bırak uyusun ilerleyen aylarda düzeliyor bu aylarda zaten kucağa alışmaz
denizeylul bizzocone benim bebeğimde hep kucakta uyurdu çok hoşuma giderdi bazen geceleri bile uyuturdum bazen hala gündüzleri kucakta daha uzun uyur 5 aylık🙈 gecedemi kucakta yoksa sadece gündüz mü sadece gündüzse sorun yok zaten zamanla değişiyor huyları eğer çok gaz problemi varsa tuvalet olarak trubuotic kullanıyoruz çok iyi geldi doktorunuza sorup kullanabilirsiniz
bizzocone twinmom5450 sağ olun içim rahatladı bugünlerin tadını şikayet etmeden çıkarayım o zaman düzeliyor madem 💗
bizzocone tuayyo ay çok sağ olun götle don gibi olduk çocukla duş muş hak getire hep böyle olursa hiçbir şey yapamıyorum evde
kbrayksel Çünkü hala kendini anne karnında zannediyor. O zamanlar bende çok sıkılıyordum, koyunca uyusun bende dinleneyim istiyordum ama zaman gerçekten çok hızlı geçiyor 😢 şimdi istesem de durmuyo kucağımda sıpam, ana kurban olsuuuuun 💜
bizzocone denizeylul gece de kucakta o yüzden korkuyorum ben uyurken düşürürsem yataktan ya da dönüp ezersem falan diye
bizzocone denizeylul bana doktor probiyotik vermişti 2 gün kullandım çocuk çok huzursuzdu 3-4 yaşa uygun vermiş probiyotik sonradan fark ettim bıraktım
denizeylul bizzocone tam ortalama uyuyun allah bir şekilde yardım ediyor ben de uyutuyordum annemler korkuyordu çok şükür birşey olmadı
denizeylul bizzocone benimkide 2-10 yaş arası diyor ama birşey olmuyor hergün uğraşıyordu onu içtikten sınra kendisi yapmaya haşladı
tuayyo bizzocone O kadar hızlı geçiyor ki 9 aylık oldu dönüp dönüp o zamanlarımıza bakıyorum hep koynumda uyurdu tadını çıkartın en güzel zamanlar 🤍
serenarden01 Benımde oğlum 1 aylık bizde öyleyiz yatağa yatırdığım an 10 dk içinde gaz çıkarıp uyanıyor