Mommyhann zeyn02 astigmat var bizde numara olarak bilmiyorum göz kayması 1 senedir var 4 yaşında şuan
2bebeannesiii zeyn02 Yok yok bi tık geç gelişmiş göz kasları şu an 6 yaşında hiç bi problemi yok çok şükür
ballilar Mommyhann merhaba İstanbul’daki doktor ismi nedir acaba hangi hastanede? Benim kızımda da var gözlük verdi doktor. Başka doktora da göstermek istiyorum da.
Mommyhann ballilar iki hastanede görev alıyor kendisi biruni üni hastanesi ve taksimdeki hastanede isterseniz num verebilirim kendisini arayıp durumu anlatırsanız randevu verir size