Bebeğim hiçbir yemeği yemiyor tadına dahi bakmak istemiyor mama diye ağlıyor sürekli mama içiyor artık ne yapacağımı bilemedim aç kalmasın diye de mama veriyorum sıfır beslenme gerçekten çok uzgunum. 2 ay öncesine kadar herseyi yiyordu sabahları 1 adet yumurtasını bitiriyor peynir vs akşamları neyemeği varsa onları da yerdi tek sıkıntımız hiç bir zaman çorba içmek istememişti ama şimdi herşey bitti resmen son azı dişleri geliyor sanki ondan olabilir mi acaba 😣