bloommom cananbulbul 22 yaşında anne oldum iyiki de o yaşta anne olmuşum hem maddi hem manevi hemde mental açıdan kendimi hazır hissettiğim bir dönemdi
Tatlican cananbulbul Seninkisi de erkeen 🤣Sen geç görmemişsin tatlıım😂Görümcem 42 de evladı 43 te bebek oldu.
KendiEvimdeDeplasmandayim cananbulbul biraz geç olgunlaştım diyebilirim ☺️ okul 24yaşında bitti zaten sonra çalışmak istedim. Bi kere de nişan attım 28yaşında eşimle evlendim vs vs 😂
cananbulbul fatmaanuurr22 ya benim kucağımda bebek gördüklerinde “çocuğun çocuğu olmuş” diyorlar, sizin de öyle mi 😅
cananbulbul Tatlican benimki bilerek olmadı zaten erken olduğunun farkındayım 🤭görümcenin de ne işi o yaştan sonra bebekle yuh 🫣