sancarefeumutali Merhabalar,doğum ypali 8 ay oldu son 2 aydır karın şişliği yaşıyorum ve çok rahatsız ediyor.normal kiloma dönmüştüm şuan iki üç kilo fazlam var.Emzirirken bu durumu yaşayan oldu mu?
esnyks Ay benimde aynı , eylülde doğum yaptım kasımda neredeyse dümdüzdü karnım aralıktan beri yine aynı hiç bişey yemesemde hep şişkin hep rahatsız ediyor 6 aylık gibi şiş resmen çözüm bulan varsa bende bekleyeyim
sancarefeumutali esnyks giden kilolar geri mi galiyor Metebolizma mı yavaşladı anlayamadım ama çok rahatsız edici