arkadaşlar merhaba.
bebeğim 6 bucuk aylık corba, yoğurt, püreler falan basladık. çok güzel yiyo ama su içmiyo içiremiyorum. bardakla verdim biberonla kaşıkla da denedim. atıyo hemen dışarı. yada öğürüyo kusucakmış gibi. sizin bebekleriniz nasıl su konusunda