ElifKaratas canim benim kızımında 2. ay asısından sonra atesı cıkmıstı duzenlı olarak 6 saatte 1 cay kasıgı calpol vermenı tavsıye ederım benımde bıldıgım kadarıyla atesının cıkmasını beklemeden vermelısınkı atesı onleyebılsın aksı bır durumda hastaneye gıttıgınde fıtıl verecektır doktor atesı dusurmek ıcın yarım fıtıl uygulaması yapıcaksın fıtıl atesını dusurup uyku yapıcaktır sırkelı suyla sılmen nefes darlıgı yapabılır Allahım bebeklerımızı korusun 🙏🙏🙏ılık suyla ıslattıgın pamukla eklem yerlerıne mudahale edebılırsın