Pamukhanim_ Annemommommy özel bişey yok kahvaltıda yumurtalı ekmek, pofidik yumurta, yalancı börek, tarhanalı yumurta, kaşarlı tost yapıyorum klâsik kahvaltı sevmiyor. Öğlen ve akşamda ne yersek o
alparslanmomms 13 aylık için artık özel bi tarife gerek yok ki . Kahvaltıda peynir zeytin yumurta klasik olarak . Çeşitlendirmek için menemen kuymak vb Akşam zaten siz ne yiyorsanız onu yemesi lazım . Aile sofrasında ne varsa onu tüketmeli . Öğlen de çorba ideal 🤷🏻♀️ ara öğün meyve . Muhallebi seviyorsa o da olur benimki sevmiyo hiç yemez🥲
ebrusafura Benim kızımda 14 aylık özel bişey yapmıyorum sabah zeytin peynir az ekmek yiyor öglen çorba akşamda ben ne yersem o