Emine_2222 Kızlar 2 ay önce doğum yaptım birkaç gün önce ertesi gün hapı kullandım bugünde kanamam oldu adet oldum galiba bebeğimi sadece emziriyorum normalde bu kadar erken olması normalmi yoksa ertesi gün hapıyla alakalı olabilirmi
Ballilokmam11 Emine_2222 ilk kızımda 8.ayimda adet olmuştun şimdi bebeğim 3 aylık 2 aylıkken adet oldum
Emine_2222 Pamukhanim_ ne bilim bazılaro öyle diyo mama verince yada emzirme artı mama verşnce erken oluyo diye