Ne yapsam memnun değil sürekli ağlama küsme modunda otur desem ağlıyor, çekilir misin desem ağlıyor, oyuncak oyna desem ağlıyor hiç susmaz mı bi çocuk ağlayacak herseye bahane buluyor. Bebek gibi konuşuyor bebek gibi hareketler yapıyor, tırnak yiyor, asla dışarı çıkmıyor yerlere yatıyor dışarı çıkana kadar, ne desem inat ediyor bir günde 15 kez kıyafet değişilir mi bilerek ıslatıyor çıkar çıkar beynimin etini yiyor, vuruyor bağırıyor eline ne geçerse fırlatıyor. Artık konuşmuyorum boş boş bakıyorum ne desem ağlıyor çünkü görmezden geliyorum duymamaya çalışıyorum ama yok yani belli zaman sonra susamıyorum bagırıp kızıyorum kızmam için uğraşıyor resmen yapmaması gerektiği herseyi bildiği halde gözüme baka baka yapacam diye inat edip yapıyor. Gerçekten artık enerjim kalmadı gün başlıyor bitsin artık diye dua ediyorum. 1 bardak çayımı içemiyorum kendi kendine asla oynamıyor tv açıyorum hiç bisey beğenmiyor çok yoruldum 😞