dantma 43 günlüğüz doktorumuz gaz ve kaka için aptamil prosyneo önerdi işe yarıyormu bilmiyorum hala kaka zor yapıyoruz gaz problemimiz var kullanan varmı
cihanm Aptamil pronutra kullanıyoruz bebeğim severek içiyor arada diş çıkardığı için iştahsız olunca zorla içiriyorum ama normalde çok güzel severek içiyor