bebeğim 11 aylık. 6. ayından beri çok değişik bir uyku dizeni var. ilk çocuğumda her şey çok düzenliydi akşam 8 de yatırırdım gece bir defa beslenir sabaha kadar deliksiz uyurdu. ama bu öyke değil artık psikolojim bozulacak diye korkuyorum. günlük 3 saatlik uykuyla durur mu bir bebek. gündüz birer saatten iki uyku. akşam 9 da gece uykusu başlangıç 12 de bir kalkıyor sabaha kadar uyumak yok. enerjim sıfır gözaltlarım torbacıya dönmüş vaziyette. tahammülüm kalmadı. nasıl düzelecek bu iş ya?