Niyesordunbucevabi Kızlar merhaba ben Hoover marka kullanıyorum genelde hep dolap kuruluğunda kuruttum. Ütü kuruluğun da kullanan var mı? Eşimin iş kıyafetini kurutcam çeker diye korkuyorum bi yandan da kırışıklığı gitsin de ütüden yırtayım diyorum 😆
Tatlican Niyesordunbucevabi Ütü kuruluğu nemli ve düz yapmıyor ama bende kırışık azaltma var denemedim hiç Profilo benimkisi
mavisevgim Niyesordunbucevabi ütü kurulduğunda tam kuru çıkmıyor gene evde asman lazım. Çekmez ütü kuruluğunda bence ben daha önce denedim çekmedi
Niyesordunbucevabi eddaa1 şuana kadar sadece oğlumun bi iki sweatı çekti onun haricinde öyle bir sorun yaşamadım da bu iş kıyafeti olunca tırstım açıkçası risk alamıyorum 😆
Sgjldah Niyesordunbucevabi Ben risk almıyorum çocuk kıyafetlerinde bazen küçülme oldu aynı marka bu arada :)
Tatlican Niyesordunbucevabi Aa ikisi bir arda olmalı demekki. Denemek lazım acaba gerçekten kırışık azalıyormu.
birbeyazoglanbirkarakiz Benim makinem beko ve riskli olarak iş kıyafeti, yastık, mont, ince battaniye başka hatırlayamadım varsa bunları kurutuyorum hiç küçülme falan olmadı çok şükür 😅
Niyesordunbucevabi birbeyazoglanbirkarakiz yok küçültme sorunu değil de ütü kuruluğunda kuruttunuz mu hiç
birbeyazoglanbirkarakiz Niyesordunbucevabi evet eşimin ütülencek gömlekleri için kullanıyorum o programı. Ütü kuruluğunda çamaşırlar biraz nemli kalıyor ki çamaşırı daha kolay ütüleyebilelim diye. Yani anlayacağın o programın amacı ütüleyeceğin kıyafeti kolay ve hızlı ütülenmeye hazır hale getirmek.
zarifhanim Niyesordunbucevabi Dolap kuruluğu autocare modunda kurutuyorum. Kurutma biter bitmez çıkarınca ütüye gerek kalmıyor ütülü gibi çıkarıyor.
minikelanur Niyesordunbucevabi Beko kurutma makinam düşük ısı ayarı yapıyorum karma ayarla birlikte çekme yapmıyor eşimin kıyafetlerinde