damlaacar1501 kırmızı ışık kullanıyorum. Karanlık olması beni rahatsız ediyor çünkü bebeğimi göremiyorum yüzü mü kapandı, döndü mü vs gibisinden anne karnını andırdığı için en sağlıklı ışığın kırmızı ışık olduğunu duymuştum doğduğu günden beri akşamları 20.00 de yanar sabah kapatırız böylelikle gee gündüz kavramını da aşılamış olduk osram led ampul bizimki