Merhaba hanımlar moralim acayip derecede bozuldu oğlum 19 aylık şuan köpek dişleri çıkarma aşamasındayız bugün fark ettim üst azı dişlerinden biri çürümeye başlamış hafif bir sarılık ve minik bir oyuk olmuş daha bu dişleri cikarali ne kadar oldu kafayı yemek üzereyim napacam bilmiyorum pazartesi ilk iş doktora götürecem tabiki ama daha önce başına gelen oldu mu nasıl bir yok izlediniz paylaşırsanız sevinirim