Selam kızlar
Çok kısa şekilde anlaticam. 4 aralık 11 aralık adet dönemim oldu. Ve sonrasında 21 aralıkta leke kan gördüm spiral kullanıyordum kan adet gibi mi değil mi bilemeyince hastaneye gittim 24 aralıkta spiralimi çıkardılar. Ve hala adet olmadım. Bakır spiral kullandım 4 buçuk sene. Ama hala tık yok. İlişkide 1 kere kaçtı wmin olamıyorum. Gecikme olur mu yaşayan oldu mu spiralden sonra gecikme?