Deletedmom2987 esim vardiyaliyken benim icin iyiydi rahatça dışarıda gezerdim saat sınırım olmazdı esimde evde nasil olsa yokum diye laf etmezdi. Şimdi yeri degisti standart erken cikiyor üstelik aşırı erken geliyor vallahi vardiya sistemini ozletti. Ayak altında durup sozde bizimle ilgilendiğini düşünür ama surekli soylenir bizi yaninda ister ama cocukla ilgilenmez filan yanımda olmaması bana daha iyi geliyor.