Bugün tam 7 aylık oldu hasta oldu son 5 gündür inanılmaz mama reddi yaşıyoruz biberonla asla içmiyor bardakla felan heves ediyor amca öyle verebiliyorum yaşayam var mı geçer mi bir de sma optipro kullanıyorum ama değiştirsem mi diyorum mamayı bebelac gold düşünüyorum fikri olanlar ?