Merhaba herkese. Benim bebeğim 16 günlük. Düzenli bir şekilde emiyor emmesiyle ilgili sorun yaşamıyoruz. Doktor 3 saatte bir demişti bazen 3 saat dolmadan kendisi uyanıyor istiyor bazen tam 3 saatte uyanıyor bir kere bile benim uyandırmam gerekmedi. Bu düzende emziriyorken ayrıca sağım yapmam gerekir mi? İlk çocuk hiç bilgim yok aklım karışıyor bu sefer göğsüme çok yüklenip yara yapmaktan da korkuyorum. Yoksa memeleri azaldığında mı sağım yapmaya başlamalıyım nedir doğrusu