ssaass Kızlar 18 günlük bebeğim var. Bugün doktor gazı için sab simplex verdi. Eczacı da ilacın üstüne 4 defa 8 damla yazmış. Ben her defasında 8 damla mı vericem. Çok fazla değil mi
cananbulbul ssaass günde 3 kere sabah öğle akşam emzirmeden önce 10 damla kullanıyorduk biz fazla gelmiyor merak etmeyin ama doktora sorsaydınız keşke
esiilaa ssaass günde 4 kez 10 damla verıyordum ben sizin ayınızda bize çok iyi geldi emzirme oncesı verdim hep
aynurra 1 aylık oldu bebişim gazı çok vardı sab simplex kullanıyoruz çok bir yararını görmedik herkeste aynı olcak diye bişey yok doktor bize günde 3 defa 5 damla olarak verin dedi sizinki biraz fazlaymış sanki
ssaass cananbulbul Doktora sordum da bana yine fazla geldi ondan. Kullanan varsa miktarlarını merak ettim aslında. Emzirme öncesi mantıklıymış
b26ada Günde 3 kere 10 damla veriyordum. Ama instagramda bir doktor gaz damlalarının bir işe yaramadığını söylüyor. Gazın asıl sebebini çözmeniz lazım diyordu. Bizde de işe yaramadı akşam 19.00-23.00 arası hep gaz sancısı çekiyordu damlaya rağmen.