Merhaba kızlar biz 6 ay 16 günlüğüz ek gıdaya başladık. Yumurtayı üç gün kuralı ile daha önce vermiştim bugün tekrar verirken bi anda öksürmeye başladı hırıltılı bir şekilde sonra ateş ve kusma oldu. Şimdi ateş hafif düştü. Vücudunda kızarıklık falan yok daha önce böyle bişey yaşayan oldu mu acile gitmeli miyim