Kızlar merhaba kızımın 4. Yaş doğum günü var yakın zamanda , sizler kutladınız mı nasıl yaptınız görsel varsa atar mısınız ? Küçük bir kutlama yapacağız ama elbise hangi renk olmalı çok kararsızım pasta konusunda da aynı şekilde fikir verebilir misiniz?