hemshireanne
Aslında bizi şaşırtmadı, zaten tahmin ediyorduk ben hipermetropum babası miyop. Birinden biri olurdu zaten. Şansına bana çekti, oğlumda hipermetrop. Bu bizlerin farkedeceği bişey değil evet, bizler göz kaymalarını fark edebiliriz. Onu da ben fark etmedim ablam dedi, kabul etmedim yalan yok 😁 daha 1 yaşını doldurmamıştı ve zaten bebeklikte göz muayeneleri oluyor ya, onlarda olmuştu bişey dememişlerdi. Bebeklikte ilk göz muayenesini yapan doktor sadece “bebeklik aylarında kayma olur demişti” o kadar. Ablamın uyarısından sonra dikkat ettim evet hafif içe kayıyordu o da odaklanmaya çalışırken. Bende de göz kayması vardı çocukken gözlükle düzeliyor. Ben 4 yaşında gözlük kullanmaya başlamıştım. Şansına oğlum 1 yaşında başladı.