kubyackck belki tuhaf gelecek ama artık her beslenme sonrası gaz cikarmayacak bebeğiniz siz kendi çıkarmıyor diye devam etmişsiniz ama artık çıkarmasına gerek yok o üst gazı kız kardeşim de gaz çıkarıyor hatta damla kullaniyordu doktorumuz farkliydi çıkarma artık gerek yok dedim benim doktoruma sorduk ve evet çıkarma o gaz onu rahatsiz etmez çıkarırsa çıkarır yoksa alttan çıkarır zaten dedi artık beslenme sonrası gaz cikarmayacak yani siz masaj yaptığınız için çıkarıyor ☺️