hsznysr Kızlar 9,5 aylık bebeğim dünden beri öksürüğü var acile götürmek istemiyorum burada influenza salgını var diye. Ateş vs yok iştahı keyfi yerinde neler yapabilirim.
beyaz1 hsznysr benim kızimda 10 aylık öksürük balgam hapşırık öksürmekten uyuyamıyor doktor antibiyotik başladı hava veriyoruz ama 4 gün oldu hala iyilesmedi
cilekli_soda hsznysr bol sovı tüketimi serum hava makinesiyle hava ben burnuna vicks sürüyordum birde öksürük için ıhlamur içirin balgamı atması için hava bol bol verin geçmiş olsun birde bi tarif görmüştüm internette bulursam atayım
ilayda0 hsznysr burnunu acın rahatlatıyo bende hemen panık olurdum öksurdüğü zaman sımdı burnunu acıyorum kesılıuo öksürüğü cogalmadıgı zaman boğaz enfeksıyonu falan yoksada zaten doktorda aynısını soylıyo burnunu acın dıye
hsznysr beyaz1 bizimde hala devam antibiyotik iğne başladı 7 gün boyunca vurulacak 2 tanede şurup hiç bir etki etmedi hala kötü mama dışında hicbirşey yemiyor sürekli ağlıyor tıkanıyor üstelik banada bulaştı.
kader5425 Valla benimde oğlum 11 aylık öksürük burun tıkanıklığı var gece uyayamıyordu çocuk yarın doktora götüreceğim inşallah az önce annem burnuna terayagı koydu yarım saate geçti inşallah tıkanmaz da gece boyu uyur. Allah hepimizin bebişlerine sağlık versinnnn
edayocer Merhaba Akgünluk sakızıni tavsiye ediyorum,hele ki elinizde yıkanmamış koyun yununuz var ise sadece 2 gece de öyle bir rahatlıyorlar ki.. doğduğundan beri her kış hastanede yatan çocuğum bunu geç kesfetmem sayesinde bu kış kurtuldu
sifirekran_bolkitap hsznysr mustela gögüs balsamı var öksürük için o grupta prospan var içinde bal olmayan
beyaz1 hsznysr bugun kızım öksürürken çok kötü tıkandı hemen hastaneye getirdik serum yaktılar soğuk hava falan veriyoruz şimdi geçsin artık şu hastalık ya 🥺
beyaz1 yenianneoldumm odayı nemli tut uyurken bide özellikle yatmadan önce ya yıka yada banyo buhar olsun kapıdan solur bide ben burun spreyi aldım strimar bebek için olan çok güzel açtı burnunu
yenianneoldumm beyaz1 bende bunların hepsini yapıyorum strimar spreyi neredeyse 1 aylıktan beri kullanıyoruz ama bizim gecmedi 1 hafta oldu