1adetsulem- 4. Ay aşımız Ocak ayına denk gelmişti aşı günümüz gelmeden astronot tulum aldım sevmedi ağladı mont siparişi verdim kolları büyük geldi katlanmadı içinde ağladı öncesinde hırka almıştım oda küçük gelmeye başladı annem örgü hırka örmüştü memleketten gönderdi yürümeye başlayınca giyer artık 🙂 ve aşı günü geldi çattı yavrum montsuz babası da hava alsın sağlık ocağı yakın arabamıza binmeyelim bebek arasına bindirelim dedi ve ben Ocak ayında iç kollu zıbın üzerine kazak ve onun üzerine de örgü yelek giydirip çıktık dışarı 😁 biz kabanlarımızla oğlum da yeleği ile dışarda çok mutluydu ve hiçte hasta olmadı o günden sonra üzerini hep daha sakin bastırmadan giydirip dışarı öyle çıkıyoruz ve kendide rahat olunca çok daha mutlu oluyor