2 buçuk yaşında kızım var. Geçen hafta enfeksiyondan bir hafta hastanede yattık çıktık. Bir haftadır ağzına nohut tanesi kadar yemek koymuyor, normalde de yiyen bir çocuk değildi ama bu sefer de hiç yemiyor doktoruna söyledim supravit diye bir ilaç yazdı iştahı için, acaba kullanan var mı aranızda