12betul teşekkür ederim bnde buğday tenliyim bnde çok anlamiorm ondn sordm mikroblading daha koyu dövme oluo galiba kik tekniği farklı opuo galiba bnde bilmiom kas yapım çok kötü ya bir tarafı çok kalın bir tarafı da çok ince ve dönük var kaslarimda insanın da yüzünü ortaya çıkaran burun ve kaslar