Dün bebeğim bexero son dozunu oldu ateşi oldu dün akşam ve bugün 3 kez calpol vermek zorunda kaldım ateş tamam da bugün hiç bişey yemedi ya başına gelen var mı? Ateşi olduğu için yemedi muhtemelen keyfi yok ama aç diye üzülüyorum emiyor sadece 🥹 sabah tahmin ettim bişey yemek istemeyeceğini muzlu irmikli yumurtalı bir karışım yaptım normalde yerdi 2-3 kaşık alıp bıraktı yulaf denedim ondan da 1 kaşık alıp bıraktı başka hiç bişey yemedi şu saate kadar sadece emmek istiyor 🥲