zeynepblue Bebeğim 6 aylık oldu ve gözünden daha hiç yaş akmadı bu durumu yaşayan var mı doktor 6 aya kadar bekliyoruz olabilir dedi ama sonra detaylı göz kontrolü gerekli dedi o kadar iğne vuruldu ağladı ağlıyor ama yok göz yaşı akmıyor
pudu zeynepblue kanallar tıkalı olabiliyormuş benim bebeğimin 2 aylıkken akmıştı bakkala gidip gelmiştim hızlıca 10 dakika sürdü uyanmış ağlamış baya ilk kez ağlamasına o zaman izin vermiştim o zaman aktı göz yaşı biraz ağlamasına izin vermek gerekiyordur belki kanalların açılması için
bebitomm13 zeynepblue benimkisi 3 yaşında.daha bir kere ağlarken göz yaşı akmış değildir.bi defa 2 yaşında falandı soğan doğrarken tezgaha oturtmuştum.orda bi baktım soğandan dolayı gözünden tıpır tıpır yaş damlıyo 😅 ağlarken damlamaya yaş soğandan damladı.ha dedim demek ki bu da böyle bi cins. yani korkmasın gözünüz
zeynepblue pudu Kanalları tıkalı olan bebeklerin genelde göz pınarı tarafı şiş olurmuş ve sürekli çapaklanma olurmuş öyle demişti doktorumuz nettende baktım öyle bir şey yok gibi ama neden akmıyor takıyorum
zeynepblue pudu o kadar iğne yapılıyor aslında iğnelerde bile nasıl ağlıyor ama gözünden yaş gelmiyor aslında çok ağlayan bir bebek ama bilmiyorum ki ben mi ağlatmıyorum acaba fırsat vermiyorum
pudu zeynepblue valla bilmiyorum onınla alakası var mı şişlik kızarıklık yoksa birşey yoktur ya aşağıdaki hanımefendinin bebeği soğandan ağlamış çok mantıklı bence denenir 😂