ezgicnts atakları ne durumda? Genel olarak buna göre yönlendiriyo eğitmenler. Ben de 4,5 alıkken yazmıştım 5 bitince konuşalım dedik. Sabah benim uyku durrumuma göre 8 de uyandırıyorum ya da bazen uyanmış oluyo ama en geç 08:30 diyo benim eğitmenim. Bizde şuan emekleme zamanındayız aslında bu bi atak dönemi belki de o yüzden bu kadar çok direniyo diş sancıları da var yanında ama hepsi bi yöntemleri var merak etmeyin.