KendiEvimdeDeplasmandayim biz de 8. Ve 9da yaptırmıştık. 1 yaşında doktor değiştirdik. Ben bexero 3 nimenrix 2 doz diye biliyordum. Ama doktorumuz nimenrix 3 dedi. Israrla da sordum bexero değil miydi diye, nimenrix dedi. (7. Ayda değilde 8.de başladığımız için takvimimiz bizimde oynadı, bu farklılık gösterebilir 2. Dozlar için araya çok zaman girmiş demişti mesela ama nimenrix için aynı şeyi söylemiş doktorlarımız.