sevdapk Bebeğim 8 aylık, hamileliğimden beri aşırı kaygılıyım. Özellikle bu aralar babıldamamasına ve ismine dönmemesine çok üzülüyorum sürekli araştırma yapıyorum. Doğduğu ilk günlerde bacağı morardığı için sabaha kadar uyuyamadım koşarak kardiyolojiye götürdük bir şey çıkmadı. Kendimi sürekli tetikte hissediyorum, kesinlikle psikolojik desteğe ihtiyacım olduğunu biliyorum ama buna zaman ayırabileceğimi düşünmüyorum