Eliftuba şunu soracaktım yarıyıl tatilinde ücretli iznim bitiyor, 2.dönem ücretsiz izne ayrılmak istiyorum haziran 13 veya 14 ü e kadar ayrılsam haziran maaşını alabiliyor muyuz, ya da ücretsiz izne ayrılmadan raporla dönemi kapatabilir miyiz. Doktor bu süreçte rapor verir mi 🤔 çok soru sordum farkındayım 😬🤗