Kızlar ben Arçelik kullanıyorum ama asla memnun değilim sanırım aldığım model iyice değil
Değişmeyi düşünüyorum LG ve Simens arasında kararsızım kullanan varsa yardımcı olabilir mi
Mesela benim için temiz yıkaması yıkarken kumas kalitesini korumasi çok önemli