izmrlianne Bebeğin kesesi rahimde mi olur yumurtalıkta mı bana doktor sağ yumurtanda da dedi nasıl oluyor rahmin içinde değil mi kese benim bildiğim sağ yumurtanın orada dedi
Deletedmom_289 İlk defa duydum 2 tane arka arkaya çocuk doğurdum ben hep gittiğimde kese olmuşmuş rahime tutunmuş derdi yumurtada olduğunu hiçbir doktor demedi