zeynoy Bebiş 4 aylık oldu. Atak ayı diyolar. Gece 1 de yatıp sabah 7 e kadar aralıksız yatan bebe gitti yerine saat başı kalkan huysuz bişi geldii ay delircemmm kızçeler lütfen geçici olduğunu söylesin biriii
Deletedmom114 Üzgünüm, umudunuda kırmak istemem geçmiyor 🤦🏻♀️ 4. Atağını 2 aydır atlatamadık hâlâ...
zeynoy Deletedmom114 o kadar çok kalkıp emiyor ki sütümde yetmicek artık diye korkuyorum. Hatta bazen doymadığı için mi kalkıyor diyorum acaba
bsrkrgx zeynoy her kalktığında emzirme canım acıktığı için uyanmaz bu kadar sık, uykuya döndürmeye çalış tekrar emzirmeden pışpışlayarak benimkide emerek uyuyor çoğu zaman
Yusram-47 Aynı durumdayız 4 buçk aylık oğlum çok huzursuz sürekli kucak istiyor uykusunda bile ağlıyor sürekli uyanıyor 😣
Yusram-47 zeynoy benimki komşuda duruyo bana gelnce sürekli ağlıyo kucağa alştı yedkleride boşa gidiyo hareketli olmasndan kuş kadat görünüyo