ulkuakgc Benim de oğlum 3 yaşında 6 aylık da kızım var. Ben de ilk doğum yaptığımda sizin gibiydim. 1 hafta annem kaldı yanımda sonra gitti. Sürekli ağlamak geliyordu içimden korkuyordum ne yapacağım iki çocukla diye. Allah ım 1 aylık olsun geçer 40 çıksın yeter 4 aylık olsun diye diye bugün tam 6 aylık oldu ve ek gıdaya başladık. Oğlumla da iyiyiz gün içinde rutinimizi oluşturduk zamanla olacak her şey kendinizi üzmeyin ve asla yardım almaktan istemekten çekinmeyin. Bebeklerinizle güzel günler görün inşallah. Size kocaman sarılıyorum. Yalnız değilsiniz. 🫶🏻🌸🫠