herseyimcocuk benimde aynı kızım yaa evde papağan gibi durmaz 3 yaşına 2 ayı var ama rahatsizlandi mesela dün doktora gittik bir kelime dahi konusmadi doktor soruyor konuşuyor dimi diyor evet diyorum sorun yok ne bilim hareketleri normal gelmedi dedi ne gibi dedim yüzüme bakmadı kafasını çevirdi yabancisiniz olabilir mi dedim yaa tabi olabilir dedi ama soru sorduğunda başını hayır yada evet anlamında kullandi başka cocuk vardi yanımızda onunla kiyasladi moralim bozuldu gerçekten konuşmak zorunda mı kendini ifade edebiliyor herseyi dile getiriyor benimle sohbet ediyor üzüntüsünü mutluluğunu paylaşıyor her çocuğun yapısı farklıdır diyorum kendimce ama üzüldüm gerçekten böyle olduğu icin