Pamukhanim_ gokcemm11 yeterli bence bizim doktorumuz. Kelime sayısı değil komut alması önemli diyor. Mesela suluğunu getir veya oyuncağını şuraya koy gibi
bussbety Femme1 merhaba benim bebeğim kitap okunmasını hiç sevmiyor bağırıyor bir süre sonra sadece kelimeli kitap seviyor o kadar nasıl yaptınız acaba
aselkussum gokcemm11 kelime sayısı güzel maşallah alıcı dilide önemli aslında komut almaları nasıl . Onları yapiyosa gayet yeterli
myavocado gokcemm11 Hemen hemen böyle oğlumun da, 17 aylık. Arabanı getir, mendilini getir gibi komut da alıyorsa gayet iyi.
gg3848 gokcemm11 bizim doktorumuz tonlaması bile çok şey ifade ediyor önemli olan algısı sizi anlaması önemli demişti bol bol kitapla falan destekleyin bir anda daha fazla şey söylemeye başlıyorlar
pinar180 gokcemm11 benim oğlum 12 aylık baba dede gel söylüyor sadece . Çok az geliyor bana ua endişeliniyorum . Ama yap dediğim her şeyi yapıyor anlıyor beni getir al ver hayır vs komutları anlıyor. Doktora gitmwli miyiz acaba bilmiyorum