Aysehasan Göğüs ucu acısı yaşıyorum.Bebegimi her emzirme sırasında canım çok yanıyor ne yapmam gerekiyor?
canimoglum53 Aysehasan ben dogumdan beri memelyn diye bir urun kullaniyorum. Dogal balmumu eczaneden aldim. Dogum yaptiran doktorum onerdi basindan beri gogsumde hep yuvarlar bisey internetten bak kuzum. Hic yara olmadi hic sizlamadi bu zamana ka dar cok sukur
Aysehasan canimoglum53 lansonih kullanıyorum tek seferlik ağrısını geçiriyor her emisinde açıyor.Tesekkur ederim bir bakayım inşallah ise yarar.