pilavustutavuk tabi tercih sizin sizin tercihinize bisi demem ama uyku egitimi veren insanlarada aynı saygıyı göstermeniz icin söyledim sadece yani bizler de anneyiz ve kimse cocugu aglasın istemez herkesde bi algı olusmus yapamayınca cocuk cok aglıyor hic iyi birsey degil deniyor forumda cok gördüm sırf egitimi veremedigi icin verenlere sanki kötü anneymis damgasıyla elestirmelerini. Evet öz elestiri yapmanız guzel bisi en azından gercekten yaptıgınız yanlısları görebiliyorsunuz buda bisi tabikide , aslında siz bile söylerken onun istekleri diyorsunuz ama sizin ona ögrettiginiz alıskanlıkları onun alıskanlıgı olarak adlandırıyorsunuz bebekler dogduklarında bunları bilerek dogmazlar bizler alıstırırız o yuzden zaten memeye alısması , sallanması , kucakta uyumasıyla aynı es deger bir durumdur bebegin kendi uykuya dalması oda diger bir yöntem oluyor yani farklı degil , ve hatırlarsınız ilk memeye alıstırırken yada susturmaya calısırken bellki cözene kadar cocugunuz zaten aglamıstır aslında sadece egitime gelince insanlar agladıgını farkediyor normalde cok huysuzsa yada baska bir durumda belki 15-20 dk aglıyor cözene kadar , bebekler düzeni gercekten cok seviyorlar düzenli yasamak daha cok mutlu ediyor onları insallah bir gün sizde düzene kavusursunuz uyku acısından 🙏🏻 Her zaman dedigim sey tüm bebekler uyusun her daim mutlu olsunlar 😊