nazansay Anneler yenidoğan bebeğinizin banyosu için göbek bağının düşmesini beklediniz mi bizim 10 gün oldu dusmedi ama sanki artık banyo yapsa daha rahatlayacak gibi hissediyorum ama doktor göbek bağını beklemen lazım dedi
3kedili2bebekli nazansay komple yıkamayın sadece saçlarını yıkayın ellerini ayaklarını yıkayın vücudunu nemli ılık bir bezle silin yani yatak banyosu deniyor onu yaptırmış olursunuz
queenofrose nazansay gazlı bez ile göbeğin altından dolayın dedi doktorumuz. Bence o kuruttu ve 7 günde düştü. Deneyebilirsiniz
minnakanneyim nazansay düşmesi yakındır o kadar beklemişsiniz 1 2 gün daha bekleyin bizim 12. Gün düştü o gün yaptırdık
myavocado nazansay bu konuda görüşler çok farklı olabiliyor göbek bağı düşmeden yıkayanlar da var ama iyice kurulamak gerekiyor göbek bağı olan bölgeyi sanırım. Biz beklemişti altıncı gün düşmüştü zaten banyo ondan sonra yaptırmıştım.
anneyimokk nazansay ben 3 günlükken banyo yaptırdım 5 günlükken göbek bağı düştü ama enfeksiyon açısından dikkat etmeniz lazım benim bebeğimin enfeksiyonu olmadı yine de bence şsrt değil ıslak temizleme yapın o da iyi gelir
alpaslanmom_ nazansay 11.gün düşmüştü doğru yıkanmaz bizde yıkamadık doktor orası açık yara musluk suyundan bile mikrop kapabilir demişti ve orası ıslanınca erken düşebilir kanayabilirmiş