Kızlar merhaba. Oğlum birinci sınıf ve üç harfli marketlerden bi çanta almıştık doğal olarak birinci dönemin yarısında paramparça oldu. İkinci dönemi bekleriz dedik; şimdi de en azından 2-3 yıl kullanabileceği sağlam bisey istiyorum vereceğimiz paraya değmesi lazım. Önerilerinize acigim 🌸