1 hafta önce TOKİ’ye taşındık ama binalar yeni yeni doluyor ben ara katta oturuyorum ama altım üstüm boş evi ısıtmakta biraz sıkıntı çekiyorum ilk geldiğim güne göre daha iyi ama hala ıstediğim sıcaklığa gelmedi ve petekler şuan 5 de yanıyor sizce ev ısınır mı bide bulunduğum şehir Kars baya soğuk evi ısıtmakta biraz zorlanıyorum ne yapacağım bilmiyorum da 2 aylık bebeğimle taşındım sırf sıcak olsun diye. Oda beklediğim gibi çıkmadı aşırı stresliyim 1 haftadır resmen pişmanlık içinde ağlıyorum 😭