Kızlar daha öncede böyle bir sorun yaşamıştım ama bu kadar değildi en azından sallayarak içirebiliyordu ne düzelmişti çok şükür sonra bir anda biberonu ağzına dahi almıyor kaşıkla denedim içmiyor suluğuna bile koydum mamayı içmiyor maka değiştirdim içmiyor ne yapıcam hiç bilmiyorum 5 ay kadar emdi anne sütü aldı aranızda böyle bir sorun yaşayan varmı yada başından geçen ne çözüm buldunuz uykusunda dahi almıyor ağlıyor zorluyorum evet çünkü aç biliyorum ama içmiyor nolur bir öneri lütfen