Oğlum 17 aylık. Sabahları uyanınca özellikle kulağını gösterip süt diyor. Süt mü geldi kulağına diyorum evet diyor. Bunu gün içinde 10 kere yapıyor. Biberonla içiyor yatarak. Akıp kulağına mı geldi diye bakıyorum ama yok gelmemiş.
İnfluenza geçirdi geçen hafta. İyileşti. Bir kaç gündür de bunu söylüyor. Doktor bir şey yok dedi.
Neden olabilir? Yani süt kaçmamıştır zaten ama böyle su sesi filan mı duyuyor acaba? Veya çınlamayı süt mü zannediyor?
Başka bir doktora daha götüreceğim ama başına gelen var mı?