aysenurarsl Newvit Demir kullanıyorum. Doktorumuz önermişti, o dönemde bebek 8 kiloydu, 8 damla vermiştik. İçeriği doğal olması kaynaklı doktor önerdi memnunuz. Kabızlık yapmadı bizde .
patiseverana beybitolat aaa ebemizde bize onu önerdi araştır ama dedi burdaki anneler hep onu alıyor diye
patiseverana yusufveannesi29 devletin önerdiğini direk alma dedi zaten bak bir araştır dedi içeriğini çok beğenmiyor sanırım
patiseverana hellobeybii çok güzel açıklamışsınız teşekkür ederim ocean çok övülmedi o yüzden bisteron düşünüyorum şuan ben de 4 aylık bebeğim. Ek gıdaya da 6.ay dedi doktorumuz o zamana kadar kabızlık olmasın da 🌺
kbrbrgl patiseverana tabi eczaneden aldım. E bebekten alacaktım eczane fiyatı daha uyguna geldi. Sizde her ikisine bakarsınız yine
beybitolat goktugunannesi5 yani çoğu anne işe yaramadığını söylemişti burada ama tabiki karar sizin dediğim gibi bizdede işe yaramadı. O kadar para verdik ama nafile
kbrbrgl patiseverana ya çok haklısınız zaten her siteden değil de ben sadece e ebebek üzerinden aldım bir kaç vitamin. Mesela D vitamini sitede daha uygun eczaneye göre ama Bestiron tam tersi eczane uygundu. Uygunluğa göre alıyorum anlayacağınız 😀