busrac10 hevesinizi kırmak istemem ama benim bebeğim de böyle aşırı istekliydi. Meğer yiyeceğinden değil de sadece merakındanmış. Bizim doktorumuz da 6. Aydan önce olmaz diyordu hep. Ama 5 buçuk aylık olduğumuzda bebeğim memeyi bıraktı ve kilo alımı çok yavaştı. Tadımlara başlayalım dedi, başladık.