Prensesannesi11- Merhaba hanımlar 3 gün adetim gecikti dün gece test yaptım negatif çıktı adeti geciken var mı böyle bu ay sıkıntılı mı herkesin
donmezhatice Prensesannesi11- evet bnım canım 7 gün gecıktım ve hala olmadım 5 günde test yaptım negatif çıktı anlamadım bende
donmezhatice CilekliKedy aa benimde yarın 8 gün olcak çok endıseliyim 3 4 gün gecıkıyordum yada erken oluyordum emzırıyorum kızım 20 aylık hala emiyor ondan mı bilmıyorum
CilekliKedy donmezhatice stresten olabiliyormuş normalde benim asla gecikme vs olmazdı her ay aynı günde düzenliydi baya bir panik yaptım son ana kadarr
donmezhatice CilekliKedy 6 günümde kaset test yaptım bırını ıkındı gibi birini ertesı sabah ilk idrarla tek çizgi çıktı sizce doğru mudur 6 günde
CilekliKedy donmezhatice gecikmenin 6. Günüyse doğru olma ihtimali çok yüksek yine de içiniz rahat etsin istiyorsanız kan vermek tek seçenek
Prensesannesi11- Bende dün gece bidaha yaptım negatif bugün 6 gün oldu doğrudur diye düşünüyorum sanırım herkeste gecikme var bu ay